Hoppa till sidans innehåll

Hur jag säger upp min plats i tennisskolan eller ändrar tid?


VÅREN /HÖSTEN

Endast på MAIL!!!

This is a mailto link 

Uppsägning:

  • Namn
  • Önskar kvarstå som medlem alternativt önskar INTE vara medlem efter uppsägningen i tennisskolan.

 

Uppsägning av tennisskolan kan endast göras via mail!

 

Följande gäller:

  • Uppsägning inför vårtermin ska göras senast XXXX-11-15.
  • Uppsägning inför hösttermin ska göras senast XXXX-05-15.

Vid uppsägning av din tennisskoleplats efter ovanstående datum debiteras en avgift på 500 kr.

Om terminen har påbörjats debiteras full avgift.

Uppsägning till tränaren på banan accepteras INTE. Endast uppsägning via mail!!! 

Är platsen inte uppsagd förutsätts att juniorer/eleven fortsätter träningen i tennisskolan även under påföljande termin.

Om uppsägningen sker efter det att terminen påbörjats utgår full avgift.

Slutar eleven på grund av skada eller av annan orsak som gör att eleven inte kan fortsätta skall läkarintyg uppvisas. Återbetalning sker från och med den dag läkarintyg inlämnats till kansliet. En administrativ avgift på 500 kr debiteras/dras av på beloppet som återbetalas.

Om eleven vill behålla sin plats i tennisskolan återbetalas ingen avgift.

Adressändring och övriga önskemål:

Maila in din nya adress på ovanstående mail! Du kan även maila in övriga önskemål eller synpunkter. Ni är varmt välkomna att höra av er!

I övrigt hänvisar vi till tennisskolans Allmänna bestämmelser.

Uppdaterad: 11 DEC 2020 07:16 Skribent: Lena Kubicska

Postadress:
Södertälje Padel- & Tennisklubb - Tennis
Box 106
15122 Södertälje

Kontakt:
Tel: [saknas] Information
E-post: sptktennisklubb@gmai...

Se all info